
Technologie 4.1
Wat maakt de 4.1 generatie zo uniek?
Vision Company breidt uit…
Zoals elk jaar vlogen Ann De Muynck en Peter Van Oost naar Opti Munich om de Belgische klanten te verwelkomen op de Monoqool en TAVAT stand.
Natuurlijk kan er geen beurs voorbij gaan zonder zelf even ‘een toerke’ te doen. Je weet immers nooit wat er op je pad komt en een ideale meerwaarde kan vormen voor Vision Company. Tussen een immense massa aan merken en brillen was er één merk dat er opmerkelijk tussenuit sprong: Munic Eyewear. Op alle vlakken sluit het aan bij het verhaal dat Vision Company brengt: Munic Eyewear wordt alleen verdeeld door zelfstandige opticiens, daarnaast is er geen online verkoop. Bovendien is het een collectie die aansluit bij elk doelpubliek, gemakkelijk in verkoop. Van de kwaliteit waren we sowieso onder de indruk. Picture perfect dus, Peter meteen wild enthousiast!
Daarbovenop heeft Munic Eyewear verschillende Duitse design en brand awards gewonnen in 2017 en 2018. Deze design en brand awards zijn één van de meest gekende wedstrijden wereldwijd, een merk om u tegen te zeggen dus.
Zo staan we nu aan het begin van een fiere samenwerking met Marcus, Ari en het gehele Munic Eyewear team.
Één beeld zegt meer dan 1000 woorden. Wij zijn er om jouw te helpen met dat beeld. Van brochures tot stickers met een verhaal.
Wij begeleiden, coachen en stomen jouw klaar voor de hedendaagse Business-wereld. Leuke sessies toegespitst op je vakgebied.